4: Entrevista.

A información que amosamos a sacamos de http://www.canedo.eu/

DIEGO VELASCO.

1.-  Que era o que máis che gustaba da época medieval?
  --   Gustábanme moito os trobadores, porque compuñan unha música moi bonita .

2-   Gustábache vivir na época medieval?
  --    Si,porque ao haber moi poucas persoas na cidade había moita tranquilidade e así podías relaxarte en calquer momento.

3-   Cóntanos algo sobre o ocio medieval
  --  Vouvos contar sobre os trobadores e os xuglares.Os trobadores eran persoas que compuñan     as        cancións medievais e os xuglares eran as persoas que cantaban as cancións e tiñan unha voz incríble.

4-  Que era o que menos che gustaba facer?
  --  O que menos me gustaban eran as xustas porque a min non me gusta a guerra nin a súa simulación.

5-   Cal foi o teu traballo?
  --   O meu traballo foi de bispo.Un traballo que me gustou moito.

6-   Que obtiveches da Condesa de Portugal Dona Teresa?
  --  Obtiven un privilexio que lle concedeu a Mitra a cidade de Orense e a súa vez otorgoullo privilexios aos cidadáns da cidade.

7-    Cando obtiveches ese privilexio da Condesa de Portugal Dona Teresa?
   --  Obtivena no 1122.